9-1-1 Hartenbreker
S1, A6: Op Valentijnsdag gaat een verrassingsaanzoek mis, wat gevaarlijke gevolgen heeft. Athena probeert een wanhopige vrouw te helpen en sluit zich per ongeluk aan bij de Eenzame Hartenclub. Bobby en Chimney hebben dienst op deze feestdag en ontdekken de 'Casanovafractuur' en Abby en Buck hebben hun eerste echte afspraakje.