Longmire Harvest
S3, A8: Het onderzoek naar de vermeende moord op een boer wordt bemoeilijkt door zijn levensverzekering. Branch en Cady gaan naar Denver om te zoeken naar iets dat Henry kan helpen in zijn zaak. Vic krijgt een ultimatum van Sean.