S5, A14: Sidney Freedman wordt ingeschakeld als Hawkeye nachtmerries begint te krijgen en begint te slaapwandelen. Sidney gelooft dat Hawkeye ontdaan is over hoe jong de soldaten zijn die hij opereert en dat zijn geest is teruggekeerd naar een tijd in zijn leven zonder al te veel druk.