Heart-shaped Charm
S2, A6: Cassie wordt wantrouwig tegenover Max en besluit haar te confronteren. Jenny en Travis komen in het geheim bij elkaar om te praten. Travis komt oog in oog te staan met Ren en Donno, die vastbesloten zijn antwoorden uit hem te krijgen. Lindor brengt Wolf een bezoek.