Heldendaden
S4, A7: Conrad krijgt een telefoontje van zijn voormalige legercommandant die gewond is in het bos en gaat erheen om hem te redden. Onderweg komen er veel oude gevoelens naar boven. Devon en Kit behandelen een patiënt die lijdt aan sikkelcelanemie en raden haar aan een heupvervangende operatie te ondergaan waardoor ze minder pijn zal lijden. Ondertussen wordt The Raptor weggeroepen tijdens een intense operatie en moet Mina haar vaardigheden gebruiken om de operatie zelf af te ronden. Bell werkt aan het herstellen van zijn band met zijn stiefzoon nadat hij hem heeft geholpen aan baan in het ziekenhuis.