Hella Shook
S2, A5: Issa probeert een rooster te maken en krijgt het aan de stok met Frieda tijdens een werkuitje. Molly's dag neemt een onverwachte wending als haar ouders hun trouwbeloftes vernieuwen. Lawrence stuit op nieuws over Issa.