Bosch Het algemeen belang
S7, A6: Als bekend wordt dat Maddie betrokken was bij de Franzen-zaak, moet ze getuigen voor een jury voor haar veiligheid. Irving vraagt FBI-agent Brenner om hulp met Alvarez en ontdekt iets over Peña. De vader van het Tamale-meisje zoekt Bosch op. Zijn verdriet maakt Bosch nog vastberadener. Leonard en Norris drijven Billets tot het uiterste.