New Girl Het appartement
S5, A11: Cece komt in de loft wonen. Jess helpt haar vriendin met de verhuizing uit het appartement waar ze het zo fijn vond, maar ze moet ook de begroting voor de school voor morgen afronden. En dat had de nieuwe rector haar niet verteld. Ondertussen krijgt Winston een nieuwe vaste collega, zodat hij niet meer met Aly hoeft samen te werken.