Het bad
S2, A10: Jess en Winston hebben geen zin meer om steeds te moeten douchen, en bedenken daarom een plan om een bad in de loft te installeren. In het café komt Nick een stoere, knappe klant tegen (gastrol Olivia Munn) die problemen heeft met haar vriendje. Ondertussen weet Schmidt niet zo goed of hij nu voor zijn bazin (gastrol Carla Gugino) moet gaan, of dat hij Cece wil proberen terug te winnen.