Het exploderende broodje bal
S6, A20: Lily en Barney reageren slecht wanneer Marshall eindelijk ontslag neemt bij Goliath National Bank voor een vrijwilligerspositie bij een milieuorganisatie. Ondertussen komt de tegengestelde positie van Ted en Zoey over te toekomst van het Arcadia tussen hen in te staan.