Yosi, the Regretful spy Het geheugen
S1, A2: De tijd raakt op en hoewel Yosi grote vooruitgang boekt, kan hij nog geen specifieke informatie vinden over Plan Andinia. Claudia wil resultaat en Yosi bedenkt een gewaagd plan waardoor hij een held kan worden.