Girl Meets World Het meisje en de driehoek
S3, A5: Iedereen is het er over eens dat er een beslissing gemaakt moet worden wie het vriendinnetje van Lucas wordt. Riley en haar ouders maken zich echter ook zorgen dat Maya zichzelf niet meer is en dat ze steeds meer op Riley begint te lijken.