Riley wordt jaloers als klasgenote Missy begint te flirten met Lucas. Samen met Maya en Farkle, probeert ze Missy te overtroeven. Auggie is verliefd op Ava en doet van alles om indruk op haar te maken. Cory en Topanga hebben er moeite mee dat hun kleine jongen zo snel groot wordt.
Riley wil naar een schoolfeest, maar dat valt op dezelfde dag dat Cory met haar naar een achtbaan wil, een jaarlijkse traditie. Maya is boos omdat ze een één krijgt van Cory, maar ze blijkt vooral een vader te missen.