S1, A10: Riley maakt zich zorgen om haar toekomst en daarop besluit Cory een schoolopdracht te verzinnen. Riley en Farkle moeten een eigen bedrijfje opzetten, net als Maya en Lucas. Uiteindelijk krijgen de meiden steun van een zonderlinge vrouw in de metro.