Girl Meets World Het meisje en de zestiende verjaardag
S3, A20: Riley wil graag al een “Sweet Sixteen”, hoewel ze nog gewoon vijftien is. In de les vraagt Cory de klas om naar de mijlpalen in hun leven te kijken en te denken hoe hun leven op hun zestiende is. Riley beseft ineens dat ze helemaal niet sneller oud wil zijn. Topanga krijgt een baan aangeboden in Londen.