Girl Meets World Het meisje en haar afkomst
S3, A13: Tijdens de cultuurweek op school vraagt Cory van zijn klas om op zoek te gaan naar hun achtergrond. Farkle ontdekt dat zijn voorvader gevlucht is uit Europa in de oorlog, en Riley vindt haar achtergrond maar saai aangezien haar familie generaties lang in Amerika gewoond heeft.