Girl Meets World Het meisje en Stem
S2, A26: In de scheikundeles van meneer Norton moet een experiment worden uitgevoerd waarbij de meisjes nogal rolbevestigend gedrag vertonen. Riley komt erachter waarom ze dat doen en komt hier tegen in opstand.