S2, A20: Maya en Riley schrijven Lucas in voor een rodeo om zijn jeugdtrauma te verwerken. Ze hebben echter niet door dat hij op de wildste stier van allemaal moet rijden. De hele groep reist naar Texas om de wedstrijd te zien.