My Name Is Earl Het meisje van Earl
S3, A20: Nadat karma Earl terug naar Billie heeft geleid, komen ze tot de conclusie dat ze hun relatie een kans moeten geven. Billie raakt geïnspireerd door Earls goede daden en stelt haar eigen karmalijst op. Op haar lijst staat een inpakker bij een supermarkt, die Earl en zij allebei hebben bestolen, dus willen ze hem zoeken om het goed te maken. Als ze de inpakker vinden, blijkt hij helemaal berooid te zijn en komt Earl er al snel achter dat Billie ook een andere kant heeft, en hoe het is om met haar een relatie te hebben.