S4, A17: Het leven van een koppel dat op het punt staat te trouwen, wordt in oproer gebracht wanneer hun advocaten, Jackson en Larry, ruziën over de huwelijkse voorwaarden. Een man wil zijn vader incompetent laten verklaren omdat hij te blij is.