S3, A16: De Verborgene wordt krachtiger. Crane kijkt terug op zijn verleden met Betsy Ross en probeert een aanwijzing te vinden die hem kan helpen om de Verborgene te stoppen. Jenny vraagt zich af of ze ooit een band met haar vader kan opbouwen. Abbie moet een moeilijke beslissing nemen als de situatie met Reynolds verder escaleert.