How I Met Your Mother Het speelschema
S3, A14: Als Barneys liefdesleven door een mysterieuze vrouw wordt gesaboteerd, neemt hij aan dat het een oude geliefde is die een hekel aan hem heeft. Hij maakt gebruik van speelschemawetenschap om te bepalen welke van de 64 vrouwen hij zo boos heeft gemaakt dat ze hem vanuit de grond van hun hart haten en hij houdt uiteindelijk vier mogelijkheden over.