How I Met Your Mother Het testament
S8, A2: Wanneer Barney een complex testament opstelt, nemen de jongens daar nota van en geven ze hun persoonlijke aanpassingen door, met grote verschillen. Quinn is ondertussen woedend en stelt haar eigen testament op. Dit zorgt voor wrijving tussen de seksen.