Het Voorval op Stone Manor
S3, A10: Om Abbie te kunnen redden, moeten Crane en Jenny het gevecht aangaan met een bovennatuurlijke kracht die het heeft voorzien op de inwoners van Sleepy Hollow. Ondertussen worden Pandora en de Verborgene steeds krachtiger. Jenny wil weten wat er echt met haar zus is gebeurd, dus gaat ze de confrontatie aan met een vroegere vijand: haar vader. Zullen onze helden deze zeer persoonlijke missie tot een goed einde brengen?