New Girl Het vrijgezellenfeest
S2, A22: Jess besluit bij wijze van verrassing een vrijgezellenfeest voor Cece te organiseren, terwijl Nick en Winston ongemakkelijk haar verloofde Shivrang mee uit nemen. Als Schmidt wanhopig probeert een echte vriendin te vinden die hij mee kan nemen naar de bruiloft, kan hij niemand anders bellen dan zijn oude vriendin uit de tijd dat hij nog studeerde en dik was.