S1, A7: Carrie en Brody spenderen een weekend op het platteland, wat hun relatie alleen maar meer stress oplevert. Ondertussen komen Jessica en Mike onder vuur te liggen vanwege de waarheid achter hun relatie, terwijl Saul Aileen pakt die naar Mexico onderweg was.