How I Met Your Mother Het zit tegen
S3, A10: Als Barney zijn 'mojo' verliest, gaat hij naar de afterparty van de herfstmodeshow van Victoria's Secret om zichzelf weer op de rit te krijgen. Maar zijn gladde versiertrucs worden op de proef gesteld als hij topmodel Heidi Klum ontmoet.