S5, A9: Het gaat er tussen Nick en Reagan verhit aan toe als ze ruzie krijgen over wie er voor de beste airco kan zorgen. Ondertussen gebruikt Winston zijn politiestem om Schmidt te helpen Cece voor te bereiden op een auditie voor nieuwslezeres.