Young Sheldon Hobbitses, Physicses and a Ball with Zip
S3, A4: Sheldon wordt gedwongen om een pauze van de wetenschap te nemen wanneer zijn obsessie voor The Lord of the Rings tot een ongezonde gewoonte leidt. Ondertussen vraagt Missy haar vader om haar te leren overgooien.