S3, A7: Er duikt een moordwapen op van een zaak waar Athena in de jaren 90 bij betrokken was. Flashbacks laten zien hoe Athena in 1989 bij de LAPD kwam en hoe ze zich heeft ontwikkeld tot wie ze nu is.