S1, A14: Alicia verdedigt een man die wordt beschuldigd van de moord op de oppas van zijn kind. Peters hoger beroep lijkt goed te verlopen, en Alicia bereidt zich voor op het idee dat hij binnenkort weer in haar leven zal zijn.