Walker: Independence Home to a Stranger
S1, A2: Abby wordt vergezeld door de ruige outlaw Hoyt en Apache scout Calian, wanneer ze de tragische plek van haar leven opnieuw bezoekt, op zoek naar aanwijzingen om de koelbloedige moordenaar die zich in de stad schuilhoudt te ontmaskeren.