S2, A1: Het tweede seizoen begint drie weken na de eerste cliffhanger. Betty probeert Henry te vergeten en Amanda zoekt afleiding nu ze weet dat Fey Sommers haar echte moeder is. Ondertussen blijft Wilhelmina proberen Mode over te nemen.