Rome How Titus Pullo Brought Down the Republic
S1, A2: Marcus Antonius wordt door Caesar uitgeroepen tot Tribuun en keert naar Rome terug. Vorenus ziet, voor het eerst in acht jaar, zijn gezin terug. Pullo veroorzaakt een straatrel die de impasse tussen Pompeius en Caesar doorbreekt.