S3, A7: Serena helpt Chuck zijn eigen club te openen; Blair voelt zich buitengesloten. Dan is van slag nadat hij een van Olivia's (HILARY DUFF) seksscènes met een voormalig medeacteur heeft gezien. ALBERT HAMMOND JR. treedt op.