New Girl Hubbedy Bubby
S6, A2: Jess en Cece willen zich met de verkiezingscampagne bemoeien en ze sluiten een weddenschap met Schmidt, die niet gelooft dat ze kiezers kunnen ronselen voor de aankomende presidentsverkiezingen. Ondertussen leert Winston Nick wat moderne telefoonseks inhoudt.