Buffy the Vampire Slayer Hulpeloos
S3, A12: Als Buffy's achttiende verjaardag nadert, verliest ze haar Slayer-krachten, net zoals ze het moet opnemen tegen een doorgedraaide vampier die haar moeder heeft ontvoerd.