S2, A7: Wanneer het restaurant een slechte recensie krijgt van een voedselrecensent, vrezen de Belchers dat de negatieve pers klanten weg zal houden. Als Bob naar het huis van de recensent gaat, loopt zijn plan snel uit de hand wanneer de kinderen en zijn mede-restauranteigenaren komen opdagen om hem te steunen.