Hunt for the Pyramid Tomb
S1, A2: Waarom verlieten de grote farao's van Egypte de Pyramides van Giza voor een geheime begraafplaats in de Vallei der Koningen? In de schaduw van de Pyramides ligt een ontdekking in een zeldzame tombe. We dalen 100 meter onder de grond af voor de eerste tombe die ooit in de vallei gebouwd is en een team van de Universiteit van Bazel zoekt naar aanwijzingen om menselijke resten te identificeren.