S3, A18: Als Jen een schilderij op maat krijgt aangeboden als betaling van een hippe nieuwe kunstenaar, is ze opgewonden, totdat ze het eindproduct ziet. Sophia overtuigt Matt en Colleen haar idee voor een kinderboek te gebruiken, maar het is geen nieuw concept. Tyler en Clementine adverteren hun kleine huis als huurwoning. John en Joan vallen ten prooi aan een smerige belastingzwendel.