The Good Wife Huwelijkse voorwaarden
S4, A9: Voor een nieuwe zaak accepteren Alicia en Diane de hulp van een beroemde liberale advocaat, maar ze beseffen al snel dat hij de belangen van hun cliënt niet vooropstelt. Ondertussen komt Alicia’s moeder met Thanksgiving op bezoek, om morele en juridische steun te zoeken bij Alicia en haar broer Owen.