S1, A22: Alicia moet tegen haar zin in een man verdedigen die beweert dat de moord op een vrouw aan wie hij met handboeien vastzat, zelfverdediging was. Ondertussen doet Eli Gold zijn uiterste best om de aanklachten tegen Peter ingetrokken te laten krijgen.