Roswell, New Mexico I Ain't Goin' Out Like That
S3, A12: Terwijl Liz (JEANINE MASON) en Heath wetenschappelijk onderzoek blijven verrichten in de hoop Jones te kunnen stoppen, werkt iedereen samen om de dictator te verslaan. Maar zullen ze het er allemaal levend vanaf brengen?