Roswell, New Mexico
Als ze terug moet naar haar toeristenstadje Roswell in New Mexico ontdekt Liz een schokkende waarheid over haar jeugdliefde die nu politieagent is. Hij is een alien die al zijn hele leven zijn onaardse gaven verborgen heeft gehouden.
Wanneer Liz iets verontrustends ontdekt over Max, nemen Michael en Isobel het heft in eigen handen als ze horen dat Liz te dicht bij Max begint te komen.
In een reeks flashbacks naar 2008 worden geheimen blootgelegd over de laatste dag van Rosa, de mysterieuze black-outs van Isobel en de vriendschap tussen Alex en Michael op de middelbare school.