S3, A6: Jack neemt een besluit met betrekking tot Bens aanbod. Kate voelt zich machteloos als een boze Pickett z’n dreigement om Sawyer te doden lijkt waar te maken. Locke ontdekt een verborgen boodschap die hem mogelijk kan helpen nog dieper in de geheimen van het eiland te duiken.