I Dream of Feeny
S1, A22: Cory denkt dat hij een superkracht heeft wanneer Mr. Feeny ziek wordt nadat Cory dat wenste - maar Cory ervaart een super schuldgevoel wanneer Mr. Feeny's ziekte ernstig wordt.