I Saw the Devil
S1, A3: Een huishoudster van het Village Inn Motel belt de politie wanneer ze een gast vindt die niet reageert en koud aanvoelt. Hoewel er geen onmiddellijke tekenen zijn van een worsteling of vals spel, bevestigt de autopsie dat de doodsoorzaak moord was.