S1, A7: Na de ontdekking van een verschrikkelijk geheim over de dood van Rosa, brengt Liz een dag door met Mimi, Maria en Alex wat weer tot nieuwe ontdekkingen leidt. Max richt zijn pijlen op Wyatt (DYLAN McTEE).