S11, A2: Als Walden niet genoeg ruimte meer voor zichzelf heeft in zijn eigen huis, trekt Jenny in bij Evelyn (terugkerende gastactrice HOLLAND TAYLOR) en haar rijke vriend Marty (terugkerende gastacteur CARL REINER). Alan wordt intussen Lyndseys 'andere man'.