S1, A4: Terwijl Samantha aan haar toekomst werkt, haalt haar verleden haar in. Met hulp van Emi, Tin-Tin en Trendy ontdekt Jake een nieuw verband. En hij komt oog in oog te staan met het hoofd van de Chihara-Kai, die hem om een gunst vraagt.